Cucumis - Δωρεάν online υπηρεσία μετάφρασης
. .



Μετάφραση - Γαλλικά-Τουρκικά - pouvez vous me renvoyer les offres techniques...

Παρούσα κατάστασηΜετάφραση
Αυτό το κείμενο είναι διαθέσιμο στις ακόλουθες γλώσσες: ΓαλλικάΤουρκικά

Κατηγορία Γράμμα/ e-mail - Επιχείρηση/Εργασίες

Το ζητούμενο για αυτή τη μετάφραση είναι "μόνο το νόημα".
τίτλος
pouvez vous me renvoyer les offres techniques...
Κείμενο
Υποβλήθηκε από Madikti
Γλώσσα πηγής: Γαλλικά

pouvez vous me renvoyer les offres techniques pour les chariots et posages encyclage carters svp

τίτλος
Teklif
Μετάφραση
Τουρκικά

Μεταφράστηκε από turkzeka
Γλώσσα προορισμού: Τουρκικά

"Tedarik zinciri" ve "kutularının nakliye araçlarına yüklenmesi" için teknik önerileri yeniden gönderebilir misiniz, lütfen...
Τελευταία επικύρωση ή επεξεργασία από handyy - 24 Ιούλιος 2008 23:46





Τελευταία μηνύματα

Συγγραφέας
Μήνυμα

27 Μάϊ 2008 14:44

turkzeka
Αριθμός μηνυμάτων: 14
Evet, posage ile postage kelimeleri karışmış.
Kusura bakmayın.


27 Μάϊ 2008 15:05

FIGEN KIRCI
Αριθμός μηνυμάτων: 2543
merhaba turkzeka
uyarılar çerçevesinde çevirini düzenleyebilirmisin, lütfen!
kolay gelsin

29 Μάϊ 2008 00:55

aysunca
Αριθμός μηνυμάτων: 34
- posta ücretinden bahsedilmemiş
- chariot kamyon değil yük arabası ya da direk olarak şaryo da denilebilir
- posage : la pose olmalı yani yerleştirme
- encyclage : teslimatın hazırlanması
- carters : zincir mahfazaları
- offres techniques : sadece chariot'ları kapsamıyor, chariot ve carter'leri kapsıyor.

Lütfen yük taşıyıcıları ve zincir mahfazalarının yerleştirilmesi ve teslimata hazırlanmasıyla ilgili teknik önerileri tekrar yollayabilir misiniz ?

29 Μάϊ 2008 09:04

turkzeka
Αριθμός μηνυμάτων: 14
Tekrar incelersek:

"svp": Lütfen (S'il Vous Plait)

Nakliye araçları ve zincir ambalajların yerleştirilmesi ve teslimat hazırlığı için teknik önerileri yeniden gönderebilir misiniz, lütfen...

---------------------------------------------

Please, can you send me back the technical offers for the carriages and for laying and encyclaging of casings.

1 Ιούνιος 2008 01:46

FIGEN KIRCI
Αριθμός μηνυμάτων: 2543
turkzeka,
turkishmiss'in dediÄŸi gibi 'tedarik zinciri' ifadesini kullanmak daha doÄŸru olur
düzeltmeyi yapabilirmisin rica etsem
kolay gelsin.

1 Ιούνιος 2008 16:48

turkzeka
Αριθμός μηνυμάτων: 14
Nakliye araçları ve saklama kutularının yerleştirilmesi ve tedarik zinciri için teknik önerileri yeniden gönderebilir misiniz, lütfen...

1 Ιούνιος 2008 17:16

turkzeka
Αριθμός μηνυμάτων: 14
Evet, sitede çok yeniyim.
Hatt bu ilk çevirim sanırım.
Ben de merak ediyordum,
neden Figen ikide bir düzelt diye üsteliyor diye.
Görmüyor mu düzeltildi ben veya başka biri tarafından diye...

Bahsettiğin yerden de düzeltme amacı ne?
Son halinin orada da görülmesini sağlamak mı sadece yoksa başka amacı mı var?

Teşekkürler.

1 Ιούνιος 2008 17:23

FIGEN KIRCI
Αριθμός μηνυμάτων: 2543
kafamı kurcalayan şu var:
'kutuların nakliye araçlarına yüklenmesi ve tedarik zincirleri için teknik ....',
ifade akışı bu şekilde daha anlamlı, fransızcayı göre bunu netleştirebilirmiyiz ???

1 Ιούνιος 2008 17:39

turkzeka
Αριθμός μηνυμάτων: 14
Ancak dediğin gibi yazılmamış fransızca metinde.

1 Ιούνιος 2008 18:33

FIGEN KIRCI
Αριθμός μηνυμάτων: 2543

aynen öyle, son halini sunmuş oluyorsun ve değerlendirme de onun üzerinden yapılıyor

yani 'çevirinin son hali bu' mu diyorsun?

1 Ιούνιος 2008 19:32

turkzeka
Αριθμός μηνυμάτων: 14
anladım.
kim deÄŸerlendiriyor?

bence son hali bu.
Belirttiğin ifade daha güzel olmasına rağmen, fr.metinde daha farklı yazılmış.

1 Ιούνιος 2008 20:25

FIGEN KIRCI
Αριθμός μηνυμάτων: 2543
ÅŸimdilik, ben .

ancak, dikkatini şuna çekmek istiyorum: çeviri sadece anlam talebinde(yukarıda çeviri altında uyarı işaretini görebilirsin)!
-yani bunun anlamı, kaynak metnin (fransızcanın) anlamını koruyarak/değiştirmeden, türkçe çevirini en doğru şekilde ifade etmelisin..'dir!
-yani, kelimesi kelimesine şeklinde çeviriye gerek yok, ama anahtar kelimelere ağırlık vermeli!
şimdi bunları da düşünerek, bir kez daha üzerinden geçermisin...

1 Ιούνιος 2008 21:31

turkzeka
Αριθμός μηνυμάτων: 14
Peki Figen.
Anlaşılan Fransızca cümleyi, birebir değil de, daha anlamlı kılarak çevir diyorsun.


Hem buraya yazıyorum, hem de anlattığın üzere, ilk çeviriyi düzenliyorum.

"Tedarik zinciri" ve "Kutularının nakliye araçlarına yüklenmesi" için teknik önerileri yeniden gönderebilir misiniz, lütfen...

Yorum:

Önce mallar tedarik edilir. Ardından da dağıtım kanalları ile teslimatı yapılır. Bu yüzden Tedarik zincirinden ilk olarak bahsetmek daha "anlamlı" olacaktır.



17 Ιούνιος 2008 16:56

FIGEN KIRCI
Αριθμός μηνυμάτων: 2543
arkadaÅŸlar,
fransızca metinde 'kutuların yüklenmesi'ifadesi geçiyor mu? acaba sadece 'nakliye' diye bahsetmek olabilir mi?
örneğin,çeviriyi şu şekilde düzenlemek mümkünmü:
'Tedarik zinciri ve nakliye için teknik teklifinizi yeniden gönderebilir misiniz, lütfen.'


17 Ιούνιος 2008 17:21

FIGEN KIRCI
Αριθμός μηνυμάτων: 2543
dear kafetzou,
could you help us here, please?
şimdiden teşekkürler!

CC: kafetzou

18 Ιούνιος 2008 00:59

kafetzou
Αριθμός μηνυμάτων: 7963
Sorry - neither my Turkish NOR my French is good enough for this one!

18 Ιούνιος 2008 01:12

turkishmiss
Αριθμός μηνυμάτων: 2132
could you send me technical offer for carts and sump's supply chain laying.

This one is very difficult "posages encyclage carters" is specific for automobile

18 Ιούνιος 2008 01:18

kafetzou
Αριθμός μηνυμάτων: 7963
I'm still not sure what you would like me to do (if anything) - I'm not a native speaker of either of these languages.

18 Ιούνιος 2008 11:45

FIGEN KIRCI
Αριθμός μηνυμάτων: 2543
oops, sorry kafetzou,
fransızca'da native olduğunu sandığım için seni rahatsız ettim. çok pardon!

18 Ιούνιος 2008 12:08

FIGEN KIRCI
Αριθμός μηνυμάτων: 2543
hi miss,
I just saw your message

In my opinion, the transl should be :
'Teslimat ve nakliye için teknik önerileri yeniden gönderebilir misiniz, lütfen.'
Sence nasıl?
Διαβάστε περισσότερα