Cucumis - Bezplatný překladatelský servis online
. .



Překlad - Francouzsky-Turecky - pouvez vous me renvoyer les offres techniques...

Momentální stavPřeklad
Text je dostupný v následujících jazycích: FrancouzskyTurecky

Kategorie Dopis / Email - Firma/práce

Požadavek tohoto překladu je "Pouze význam".
Titulek
pouvez vous me renvoyer les offres techniques...
Text
Podrobit se od Madikti
Zdrojový jazyk: Francouzsky

pouvez vous me renvoyer les offres techniques pour les chariots et posages encyclage carters svp

Titulek
Teklif
Překlad
Turecky

Přeložil turkzeka
Cílový jazyk: Turecky

"Tedarik zinciri" ve "kutularının nakliye araçlarına yüklenmesi" için teknik önerileri yeniden gönderebilir misiniz, lütfen...
Naposledy potvrzeno či editováno handyy - 24 červenec 2008 23:46





Poslední příspěvek

Autor
Příspěvek

27 květen 2008 14:44

turkzeka
Počet příspěvků: 14
Evet, posage ile postage kelimeleri karışmış.
Kusura bakmayın.


27 květen 2008 15:05

FIGEN KIRCI
Počet příspěvků: 2543
merhaba turkzeka
uyarılar çerçevesinde çevirini düzenleyebilirmisin, lütfen!
kolay gelsin

29 květen 2008 00:55

aysunca
Počet příspěvků: 34
- posta ücretinden bahsedilmemiş
- chariot kamyon değil yük arabası ya da direk olarak şaryo da denilebilir
- posage : la pose olmalı yani yerleştirme
- encyclage : teslimatın hazırlanması
- carters : zincir mahfazaları
- offres techniques : sadece chariot'ları kapsamıyor, chariot ve carter'leri kapsıyor.

Lütfen yük taşıyıcıları ve zincir mahfazalarının yerleştirilmesi ve teslimata hazırlanmasıyla ilgili teknik önerileri tekrar yollayabilir misiniz ?

29 květen 2008 09:04

turkzeka
Počet příspěvků: 14
Tekrar incelersek:

"svp": Lütfen (S'il Vous Plait)

Nakliye araçları ve zincir ambalajların yerleştirilmesi ve teslimat hazırlığı için teknik önerileri yeniden gönderebilir misiniz, lütfen...

---------------------------------------------

Please, can you send me back the technical offers for the carriages and for laying and encyclaging of casings.

1 červen 2008 01:46

FIGEN KIRCI
Počet příspěvků: 2543
turkzeka,
turkishmiss'in dediÄŸi gibi 'tedarik zinciri' ifadesini kullanmak daha doÄŸru olur
düzeltmeyi yapabilirmisin rica etsem
kolay gelsin.

1 červen 2008 16:48

turkzeka
Počet příspěvků: 14
Nakliye araçları ve saklama kutularının yerleştirilmesi ve tedarik zinciri için teknik önerileri yeniden gönderebilir misiniz, lütfen...

1 červen 2008 17:16

turkzeka
Počet příspěvků: 14
Evet, sitede çok yeniyim.
Hatt bu ilk çevirim sanırım.
Ben de merak ediyordum,
neden Figen ikide bir düzelt diye üsteliyor diye.
Görmüyor mu düzeltildi ben veya başka biri tarafından diye...

Bahsettiğin yerden de düzeltme amacı ne?
Son halinin orada da görülmesini sağlamak mı sadece yoksa başka amacı mı var?

Teşekkürler.

1 červen 2008 17:23

FIGEN KIRCI
Počet příspěvků: 2543
kafamı kurcalayan şu var:
'kutuların nakliye araçlarına yüklenmesi ve tedarik zincirleri için teknik ....',
ifade akışı bu şekilde daha anlamlı, fransızcayı göre bunu netleştirebilirmiyiz ???

1 červen 2008 17:39

turkzeka
Počet příspěvků: 14
Ancak dediğin gibi yazılmamış fransızca metinde.

1 červen 2008 18:33

FIGEN KIRCI
Počet příspěvků: 2543

aynen öyle, son halini sunmuş oluyorsun ve değerlendirme de onun üzerinden yapılıyor

yani 'çevirinin son hali bu' mu diyorsun?

1 červen 2008 19:32

turkzeka
Počet příspěvků: 14
anladım.
kim deÄŸerlendiriyor?

bence son hali bu.
Belirttiğin ifade daha güzel olmasına rağmen, fr.metinde daha farklı yazılmış.

1 červen 2008 20:25

FIGEN KIRCI
Počet příspěvků: 2543
ÅŸimdilik, ben .

ancak, dikkatini şuna çekmek istiyorum: çeviri sadece anlam talebinde(yukarıda çeviri altında uyarı işaretini görebilirsin)!
-yani bunun anlamı, kaynak metnin (fransızcanın) anlamını koruyarak/değiştirmeden, türkçe çevirini en doğru şekilde ifade etmelisin..'dir!
-yani, kelimesi kelimesine şeklinde çeviriye gerek yok, ama anahtar kelimelere ağırlık vermeli!
şimdi bunları da düşünerek, bir kez daha üzerinden geçermisin...

1 červen 2008 21:31

turkzeka
Počet příspěvků: 14
Peki Figen.
Anlaşılan Fransızca cümleyi, birebir değil de, daha anlamlı kılarak çevir diyorsun.


Hem buraya yazıyorum, hem de anlattığın üzere, ilk çeviriyi düzenliyorum.

"Tedarik zinciri" ve "Kutularının nakliye araçlarına yüklenmesi" için teknik önerileri yeniden gönderebilir misiniz, lütfen...

Yorum:

Önce mallar tedarik edilir. Ardından da dağıtım kanalları ile teslimatı yapılır. Bu yüzden Tedarik zincirinden ilk olarak bahsetmek daha "anlamlı" olacaktır.



17 červen 2008 16:56

FIGEN KIRCI
Počet příspěvků: 2543
arkadaÅŸlar,
fransızca metinde 'kutuların yüklenmesi'ifadesi geçiyor mu? acaba sadece 'nakliye' diye bahsetmek olabilir mi?
örneğin,çeviriyi şu şekilde düzenlemek mümkünmü:
'Tedarik zinciri ve nakliye için teknik teklifinizi yeniden gönderebilir misiniz, lütfen.'


17 červen 2008 17:21

FIGEN KIRCI
Počet příspěvků: 2543
dear kafetzou,
could you help us here, please?
şimdiden teşekkürler!

CC: kafetzou

18 červen 2008 00:59

kafetzou
Počet příspěvků: 7963
Sorry - neither my Turkish NOR my French is good enough for this one!

18 červen 2008 01:12

turkishmiss
Počet příspěvků: 2132
could you send me technical offer for carts and sump's supply chain laying.

This one is very difficult "posages encyclage carters" is specific for automobile

18 červen 2008 01:18

kafetzou
Počet příspěvků: 7963
I'm still not sure what you would like me to do (if anything) - I'm not a native speaker of either of these languages.

18 červen 2008 11:45

FIGEN KIRCI
Počet příspěvků: 2543
oops, sorry kafetzou,
fransızca'da native olduğunu sandığım için seni rahatsız ettim. çok pardon!

18 červen 2008 12:08

FIGEN KIRCI
Počet příspěvků: 2543
hi miss,
I just saw your message

In my opinion, the transl should be :
'Teslimat ve nakliye için teknik önerileri yeniden gönderebilir misiniz, lütfen.'
Sence nasıl?
Číst dál