Cucumis - Dịch vụ phiên dịch miễn phí trực tuyến
. .



Dịch - French-Turkish - pouvez vous me renvoyer les offres techniques...

Current statusDịch
This text is available in the following languages: FrenchTurkish

Nhóm chuyên mục Letter / Email - Business / Jobs

This translation request is "Meaning only".
Title
pouvez vous me renvoyer les offres techniques...
Text
Submitted by Madikti
Source language: French

pouvez vous me renvoyer les offres techniques pour les chariots et posages encyclage carters svp

Title
Teklif
Dịch
Turkish

Translated by turkzeka
Target language: Turkish

"Tedarik zinciri" ve "kutularının nakliye araçlarına yüklenmesi" için teknik önerileri yeniden gönderebilir misiniz, lütfen...
Validated by handyy - 24 Tháng 7 2008 23:46





Bài gửi sau cùng

Tác giả
Bài gửi

27 Tháng 5 2008 14:44

turkzeka
Tổng số bài gửi: 14
Evet, posage ile postage kelimeleri karışmış.
Kusura bakmayın.


27 Tháng 5 2008 15:05

FIGEN KIRCI
Tổng số bài gửi: 2543
merhaba turkzeka
uyarılar çerçevesinde çevirini düzenleyebilirmisin, lütfen!
kolay gelsin

29 Tháng 5 2008 00:55

aysunca
Tổng số bài gửi: 34
- posta ücretinden bahsedilmemiş
- chariot kamyon değil yük arabası ya da direk olarak şaryo da denilebilir
- posage : la pose olmalı yani yerleştirme
- encyclage : teslimatın hazırlanması
- carters : zincir mahfazaları
- offres techniques : sadece chariot'ları kapsamıyor, chariot ve carter'leri kapsıyor.

Lütfen yük taşıyıcıları ve zincir mahfazalarının yerleştirilmesi ve teslimata hazırlanmasıyla ilgili teknik önerileri tekrar yollayabilir misiniz ?

29 Tháng 5 2008 09:04

turkzeka
Tổng số bài gửi: 14
Tekrar incelersek:

"svp": Lütfen (S'il Vous Plait)

Nakliye araçları ve zincir ambalajların yerleştirilmesi ve teslimat hazırlığı için teknik önerileri yeniden gönderebilir misiniz, lütfen...

---------------------------------------------

Please, can you send me back the technical offers for the carriages and for laying and encyclaging of casings.

1 Tháng 6 2008 01:46

FIGEN KIRCI
Tổng số bài gửi: 2543
turkzeka,
turkishmiss'in dediÄŸi gibi 'tedarik zinciri' ifadesini kullanmak daha doÄŸru olur
düzeltmeyi yapabilirmisin rica etsem
kolay gelsin.

1 Tháng 6 2008 16:48

turkzeka
Tổng số bài gửi: 14
Nakliye araçları ve saklama kutularının yerleştirilmesi ve tedarik zinciri için teknik önerileri yeniden gönderebilir misiniz, lütfen...

1 Tháng 6 2008 17:16

turkzeka
Tổng số bài gửi: 14
Evet, sitede çok yeniyim.
Hatt bu ilk çevirim sanırım.
Ben de merak ediyordum,
neden Figen ikide bir düzelt diye üsteliyor diye.
Görmüyor mu düzeltildi ben veya başka biri tarafından diye...

Bahsettiğin yerden de düzeltme amacı ne?
Son halinin orada da görülmesini sağlamak mı sadece yoksa başka amacı mı var?

Teşekkürler.

1 Tháng 6 2008 17:23

FIGEN KIRCI
Tổng số bài gửi: 2543
kafamı kurcalayan şu var:
'kutuların nakliye araçlarına yüklenmesi ve tedarik zincirleri için teknik ....',
ifade akışı bu şekilde daha anlamlı, fransızcayı göre bunu netleştirebilirmiyiz ???

1 Tháng 6 2008 17:39

turkzeka
Tổng số bài gửi: 14
Ancak dediğin gibi yazılmamış fransızca metinde.

1 Tháng 6 2008 18:33

FIGEN KIRCI
Tổng số bài gửi: 2543

aynen öyle, son halini sunmuş oluyorsun ve değerlendirme de onun üzerinden yapılıyor

yani 'çevirinin son hali bu' mu diyorsun?

1 Tháng 6 2008 19:32

turkzeka
Tổng số bài gửi: 14
anladım.
kim deÄŸerlendiriyor?

bence son hali bu.
Belirttiğin ifade daha güzel olmasına rağmen, fr.metinde daha farklı yazılmış.

1 Tháng 6 2008 20:25

FIGEN KIRCI
Tổng số bài gửi: 2543
ÅŸimdilik, ben .

ancak, dikkatini şuna çekmek istiyorum: çeviri sadece anlam talebinde(yukarıda çeviri altında uyarı işaretini görebilirsin)!
-yani bunun anlamı, kaynak metnin (fransızcanın) anlamını koruyarak/değiştirmeden, türkçe çevirini en doğru şekilde ifade etmelisin..'dir!
-yani, kelimesi kelimesine şeklinde çeviriye gerek yok, ama anahtar kelimelere ağırlık vermeli!
şimdi bunları da düşünerek, bir kez daha üzerinden geçermisin...

1 Tháng 6 2008 21:31

turkzeka
Tổng số bài gửi: 14
Peki Figen.
Anlaşılan Fransızca cümleyi, birebir değil de, daha anlamlı kılarak çevir diyorsun.


Hem buraya yazıyorum, hem de anlattığın üzere, ilk çeviriyi düzenliyorum.

"Tedarik zinciri" ve "Kutularının nakliye araçlarına yüklenmesi" için teknik önerileri yeniden gönderebilir misiniz, lütfen...

Yorum:

Önce mallar tedarik edilir. Ardından da dağıtım kanalları ile teslimatı yapılır. Bu yüzden Tedarik zincirinden ilk olarak bahsetmek daha "anlamlı" olacaktır.



17 Tháng 6 2008 16:56

FIGEN KIRCI
Tổng số bài gửi: 2543
arkadaÅŸlar,
fransızca metinde 'kutuların yüklenmesi'ifadesi geçiyor mu? acaba sadece 'nakliye' diye bahsetmek olabilir mi?
örneğin,çeviriyi şu şekilde düzenlemek mümkünmü:
'Tedarik zinciri ve nakliye için teknik teklifinizi yeniden gönderebilir misiniz, lütfen.'


17 Tháng 6 2008 17:21

FIGEN KIRCI
Tổng số bài gửi: 2543
dear kafetzou,
could you help us here, please?
şimdiden teşekkürler!

CC: kafetzou

18 Tháng 6 2008 00:59

kafetzou
Tổng số bài gửi: 7963
Sorry - neither my Turkish NOR my French is good enough for this one!

18 Tháng 6 2008 01:12

turkishmiss
Tổng số bài gửi: 2132
could you send me technical offer for carts and sump's supply chain laying.

This one is very difficult "posages encyclage carters" is specific for automobile

18 Tháng 6 2008 01:18

kafetzou
Tổng số bài gửi: 7963
I'm still not sure what you would like me to do (if anything) - I'm not a native speaker of either of these languages.

18 Tháng 6 2008 11:45

FIGEN KIRCI
Tổng số bài gửi: 2543
oops, sorry kafetzou,
fransızca'da native olduğunu sandığım için seni rahatsız ettim. çok pardon!

18 Tháng 6 2008 12:08

FIGEN KIRCI
Tổng số bài gửi: 2543
hi miss,
I just saw your message

In my opinion, the transl should be :
'Teslimat ve nakliye için teknik önerileri yeniden gönderebilir misiniz, lütfen.'
Sence nasıl?
Read more